Rynek wtórny
Rynek pierwotny
Rynek komercyjny
Projekty domów
Rodzaj nieruchomości
Rodzaj transakcji
Powierzchnia (m2)
Cena
Pokoje
Miejscowość lub region
Dzielnice i ulice
Okolice
MÓJ KRN


szukaj po słowie:

w dziale:



   

Home Broker stawia na promocję w sieci

Firma Home Broker, jeden z największych pośredników nieruchomości na polskim rynku, wraz z początkiem 2014 r. rozszerza swoje działania promocyjne w Internecie. Dom produkcyjny f25 przygotował animację 2D mającą w atrakcyjny sposób zaprezentować ofertę i mocne strony firmy.

Animacja jest skierowana przede wszystkim od Internautów zastanawiających się nad zmianą swojego mieszkania. Lektor opowiada o etapach działania przy wyborze nowej nieruchomości i pokazuje, w jaki sposób agenci Home Broker na każdym z nich pomagają klientowi. Animacja opowiada także o wsparciu w wyborze planu finansowania nieruchomości i negocjowaniu najlepszych cen kupna bądź sprzedaży.

Materiał będzie wykorzystywany przez Home Broker przede wszystkim w działaniach on-line. Zostanie on umieszczony na YouTube, Vimeo i Facebooku. Będzie stanowić także element kampanii internetowych oraz mailingów do klientów.

„Home Broker to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek pośrednictwa na rynku nieruchomości. Mamy już 70 oddziałów zlokalizowanych w całej Polsce, nasza oferta obejmuje ponad 35 tysięcy ogłoszeń kupna i sprzedaży. Zależy nam, aby w interesujący
i przejrzysty sposób pokazać sposób i zalety ze współpracy z nami. Ta animacja będzie stanowić ważny punkt naszych działań on-line.” – komentuje Jacek Zalewski, specjalista ds. marketingu Home Broker.

Animację można obejrzeć pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=tgfArY20guA

Animację przygotował dom produkcyjny f25. Za wsparcie graficzne odpowiedzialne było Studio LISY. Projekt był realizowany w okresie od października do grudnia 2013 r.

Źródło: KRN.pl,  2013.12.17
ZAPISZ SIĘ DO BIULETYNU
W darmowym biuletynie KRN.pl co tydzień
otrzymasz najświeższe informacje.
Zobacz przykładowy biuletyn.

Mikołajki pod znakiem zapytania?
Artykuł
Mikołajki pod znakiem zapytania?