Kwiecień 2015 r. okazał się najlepszym pod względem sprzedaży miesiącem w historii firmy ATAL SA. W ubiegłym miesiącu w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Katowicach i Wrocławiu deweloper sprzedał łącznie 155 mieszkań, a 245 zostało zarezerwowanych. Rekordowy wzrost sprzedaży potwierdza skuteczność strategii inwestycyjnej i atrakcyjność realizowanych projektów mieszkaniowych. Inwestycje wprowadzone na rynek w ostatnim czasie cieszą się dużym zainteresowaniem potencjalnych nabywców.
Wysoka jakość przedsięwzięć firmy ATAL jest sumą wielu czynników decydujących o sukcesie inwestycji. Wśród nich wymienić należy odpowiednią lokalizację na obszarze największych miast w Polsce, przemyślaną koncepcją architektoniczną oraz funkcjonalność mieszkań. Sukcesywne uruchamianie sprzedaży kolejnych inwestycji pozwala utrzymać stabilną pozycję spółki na polskim rynku nieruchomości. Tylko w minionym miesiącu deweloper udostępnił kolejne dwie oferty: Masarska 8 Apartamenty w Krakowie oraz ATAL Marina Apartamenty II w Warszawie.
Pierwszy projekt powstanie w jednej z najpopularniejszych krakowskich lokalizacji – dzielnicy Grzegórzki położonej w centrum miasta. Projekt zakłada wybudowanie osiedla na działce w rejonie ulic Masarskiej i Rzeźniczej. Jego najwyższa część będzie składać się z 6 kondygnacji. Architekturę kompleksu charakteryzuje zróżnicowanie zauważalne już w samym układzie bryły – poniżej wysokości 5 piętra przewidziano pozostałe części apartamentowca. W obrębie niższych kondygnacji projektanci zaplanowali lokale w większości wyposażone w balkony, dla mieszkań położonych na parterze od strony dziedzińca wygospodarowano dodatkową przestrzeń na niezależne ogródki. Najwyższa kondygnacja została zarezerwowana na apartamenty z przestronnymi tarasami. W obrębie inwestycji zaprojektowano również lokale usługowe, które zwiększając funkcjonalność budynku i komfort codziennego życia mieszkańców, stają się atutem inwestycji.
Sprzedaż mieszkań w ramach tego projektu rozpoczęto w połowie kwietnia br. Do tej pory klienci dewelopera zarezerwowali 60 z 99 mieszkań oraz wszystkie lokale usługowe.
Równolegle z wprowadzeniem na rynek krakowskiej inwestycji spółka uruchomiła sprzedaż II etapu projektu ATAL Marina Apartamenty przygotowywanego w oddalonej od ulicznego zgiełku warszawskiej Białołęce, przy ul. Anastazego Kowalczyka i Krzyżówki. Wygodne połączenia komunikacyjne z innymi częściami stolicy dodatkowo podkreślają atrakcyjność tej lokalizacji. Tym razem deweloper proponuje osobom poszukującym własnego M wybór spośród 219 mieszkań usytuowanych w 3 nowoczesnych budynkach. Oryginalnym rozwiązaniem uwzględnionym w projekcie jest zaprojektowanie niewielkiej galerii handlowej, w której znajdzie się 25 lokali handlowo-usługowych.
W efekcie konsekwentnie realizowanej strategii, w kwietniu nastąpił ponowny wzrost sprzedaży mieszkań w kluczowych dla ATAL SA. miastach. Szczególnym zainteresowaniem wśród klientów cieszą najnowsze projekty wprowadzone na rynek – m.in. ATAL Towers, Masarska 8 Apartamenty. Tempo w jakim rezerwowane i sprzedawane są kolejne mieszkania świadczy o wyjątkowej atrakcyjności osiedli. Rekordowe wyniki sprzedaży są dla spółki motywacją do dalszego rozwoju – dodaje Ewelina Juroszek, Dyrektor ds. sprzedaży mieszkań w ATAL SA.

Masarska 8 Apartamenty