Przed nami wiosenna edycja targów mieszkaniowych Dom Mieszkanie Wnętrze organizowanych przez redNet Media. Bogata oferta wystawców, atrakcje dla całej rodziny oraz dziesiątki tysięcy odwiedzających – tak było w poprzednich edycjach. W tym roku zapowiada się podobnie. Ale organizator nie poprzestaje na sprawdzonej konwencji, w tym sezonie zaskoczy zwiedzających kompletnie nowym spojrzeniem na prezentację ofert wystawców.
Do tej pory, każdy zwiedzający targi był pozostawiony zwykle sam sobie w obliczu bogatej i zróżnicowanej oferty wystawców, bez żadnego wsparcia czy doradztwa ze strony organizatorów targów. Firma redNet Media w ramach realizowanej strategii tworzenia nowych standardów i rozwiązań dla tej branży, postawiła w tym roku na zmianę dotychczasowej ekspozycji ofert, na kompletnie innowacyjną, opartą na pogłębionej relacji między zwiedzającym a wystawcą, tak aby obie strony odniosły korzyść z udziału w targach.
Twoje Inspiracje Mieszkaniowe
Od 2014 r. na targach DOM MIESZKANIE WNĘTRZE zastosowany zostanie nowy projekt aranżacji przestrzeni: Inspiracje Mieszkaniowe. Ma on ułatwić zwiedzającym przemieszczanie się po targach dzięki specjalnemu podziałowi wszystkich ofert wystawców na poszczególne grupy. I tak osoby szukające pierwszego samodzielnego mieszkania, oferty wybrane specjalnie dla siebie znajdą na stoiskach oznaczonych napisem „Mieszkanie na start”, rodziny z dziećmi z kolei, znajdą oferty im dedykowane na stoiskach oznaczonych „Mieszkanie dla rodziny”. Osoby szukające spokojnej lokalizacji na przedmieściach znajdą najwięcej ofert w strefie oznaczonej „Mieszkanie za miastem”. Organizator targów redNet Media pomyślał również o często pomijanej, ale licznej grupie nabywców, osób, których dzieci opuściły już rodzinny dom i które teraz szukają nowego mieszkania odpowiadającego wyłącznie ich potrzebom. Oferty dla siebie znajdą oni na stoiskach z oznaczeniem „Gdy dzieci dorosną”. Osoby rozważające zakup mieszkań z segmentu Premium o podwyższonym standardzie, oferty dla siebie znajdą w części oznaczonej „Unique space”.
Dla wszystkich chcących skorzystać z rządowego programu dopłat do mieszkań, przygotowano strefę „Mieszkanie dla Młodych”, gdzie zainteresowani znajdą oferty lokali spełniających wymogi tego programu. Każda inspiracja otrzyma swój znak graficzny – ikonkę inspiracji mieszkaniowych.
Dodatkowo wszystkie grupy ofert zostaną podzielone wg dzielnic, tak aby maksymalnie ułatwić zwiedzającym szybkie dotarcie do interesujących ich mieszkań – powstanie Galeria Inspiracji Mieszkaniowych.
Segregacja kluczem do sukcesu
Taki podział przestrzeni targowej jest efektem obserwacji, badań i ankiet przeprowadzonych w poprzednich edycjach przez organizatora targów. W wyniku tych analiz stwierdzono, że cena i lokalizacja nie są już jedynym i najważniejszym kryterium wyboru mieszkania. Ważny zaś jest styl życia i etap, na którym znajdują się potencjalni nabywcy mieszkań. Organizator targów liczy, że szczególnie interesującym może okazać się dział z wystawcami biorącymi udział w programie rządowym „Mieszkanie dla Młodych”.
Spełnienie oczekiwań wystawców
Organizator targów przygotował również szczególne udogodnienia i innowacyjne rozwiązania dla wystawców, umożliwiając im w tym roku promocje swoich inwestycji równocześnie na targach jak i w internecie, m.in. poprzez tworzenie specjalnych profili na Facebooku.
Ponadto na targach deweloperzy będą mieli możliwość bezpośredniego spotkania osób zainteresowanych konkretnym mieszkaniem lub domem, co znacznie skraca czas na podjęcie decyzji dotyczącej zakupu.
W 2014 r. czekają nas dwie odsłony targów, wiosenna i jesienna. W pierwszym półroczu
z Inspiracjami Mieszkaniowymi będzie można zapoznać się w największych miastach Polski: Wrocław (1-2 lutego), Gdańsk (obejmujący całe Trójmiasto, 5-6 kwietnia), Poznań (10-11 maja), Kraków (17-18 maja) oraz Łódź (17-18 maja).